Langos

Jag blir fan stressad av att skriva blogg. Speciellt nu när det har varit så fint väder. Inte fan sitter man inne framför datorn då?? Jaja får se hur länge det varar denna gången :)

Har haft en helt underbar påskhelg! Solat vid havet, grillat med vännerna, käkat påskamiddag, dansat på Kräm och varit ledig :)

Idag fick jag min sax slipad. Nu är den som ny. Köpte nya ringar och till den, rosa med glitter :) Nu ska de klippas satan :)

Har faktiskt haft bra med kunder denna vecka, eller hela månaden faktikst. Känns så himla roligt!

Igår åt jag langos. Skit gott! Inte bra att det står en langos vagn på torget 1 min från salongen.. Kommer ju bli tjockis :P



Hur sööt??




<3 <3 <3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0