Heeeeejj!!!

Vilket mys väder det är idag. Ville bara sätta på en film i stället för att traska i väg till jobb.
Men nu sitter jag här och käkar frukost, det är bara jag och Iza här nu. Snart kommer praktikanten oxå.


Jag har visst slutat röka. Har inte rökt sen i lördags :) Riktikt jobbigt är de!!!!!!!!! Har köpt snus i stället så får ta de nu i början när det är som värst.. Har nog redan gått upp några kg.. Äter massa godis och skit heeeela tiden!! :(  Åhhh vill inte bli feet!
 
Har slutat eftersom jag måste spara pengar nu för vi ska till Thailand i februari. Jag, Tobbe, Sofie o Simon och Jonte o Paulina.. Det ska vi så himla kul! Längtar ihjäl mig!



Ko-släppet i Skurup :) Haha det var kul å se.. Men Iza fick en stöt av elstängslet och skrek i flera sekunder. Min stackars bebis. Ser ni så ledsen hon ser ut




A9

1 kommentarer
Postat av: madde

haha naw stackars iza:( ringer dej nån dag, mitt hår e katasrof, need a haircut!

2011-05-18 @ 07:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0