mys dag

har tillbringat hela dagen med mamma å sofie, vi har solat, bakat vaninljbullar och så har jag klippt å färgat mammas hår..


just nu ligger vi bara på soffan å slappar å kollar på tv, såg att bonde söker fru börjar nu kl 21.. de måste man ju se.. :)

jag e sjukt mätt nu, har käkat 3 bullar... jätte goda va dom!


igår va de 3:ornas visning på skolan.. klassen samlade sig hos cindy vid 12.. satt på ballkongen å solade, hon bor ju så fint nere på dockan, kändes som man var utomlands..skulle va på skolan 4 å hjälpa till men vi kom lite sent.. började fixa med tilltugg å sånt å alla väntade på att vi skulle få börja dricka vin,, när vi väl fick de yrade mest runt å hade kul! visningen var super.. gud va duktiga dom e, om exakt 1 år e de vår tur att ha visningen.. så nervöst redan.. men kul ändå!!!!

nää dax att gå ut med vovvarna.. puss haj

lite bilder från igår....

2 kommentarer
Postat av: SAn

Tjena sötis!



Kul att du skaffat blogg! :)

Jag länkar till din från min nu så du kan ju börja följa min med^^.



Pussis

2009-05-25 @ 23:59:09
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com
Postat av: Barbro

Jag är jättenöjd med håret. Du är min frissa nu!!!

Kram Moster

2009-05-26 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0