åhhhh..

satan va trött jag eeee, har hållt igång hela dagen. först skolan, efter skolan åkte jag och sofie i min klass för att köpa löshår till visningen. köpte lite men måste verkligen köpa mer! det står helt still i mitt huvud nu, allt jag tänker att jag ska göra verkar bli mycket svårare än jag trott.

har varit med paulina nu ikväll å planerat lite och testat uppsättningen på hennes hår..
-paulina, jag får fan inte till de jävla nätet.. haha men jag ska ha de, ger mig icke!

i morgon e de praktik som gäller 10- 18. ska vara på salongen själv hela dagen. har bara 3 kunder så om det är någon som behöver fixa håret så e de bara att ringa på 0738447181 eller bara komma ner till studio extreme trelleborg.

måste egentligen tvätta håret idag men pallar inte. får duga med torrshampoo i morgon bitti...

go natt!!!!

1 kommentarer
Postat av: Paulina

Fan va synd! Rätt intställning, du får inte ge upp ;) Men det kanske blir lättare sen när du har dom minimala gummibanden? Vad använde du igår?? Vi får träffas snart igen så du kan öva på att göra frisyren igen, fast lite mer som den kommer att se ut... Fick förresten tips om att man kunde använda någon typ av "tvättsvamp" till bullen.. haha.. Puss

2010-04-23 @ 10:19:26
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0