Det snurrar i min skalle!

shit, de händer så mycke nu i mitt liv så jag blir helt förvirrad.

har precis varit på arbetsintervju på smygehemmet. de e ett äldreboende utanför trelleborg. har fått ett sommarvikariat där hela sommaren. ska bara jobba nätter och det har jag aldrig gjort innan. kommer nog vara ganska skönt nu över sommaren. man e ju ledig mycket mer och så har man hela dagen på sig att sola oxå :)
Det blir nog bra!

pallar inte ens tänka på skolan, försöker att ta en sak i taget och nu e det bara visningen jag fokuserar på.
men direkt efter den så börjar alla proven igen. fan vad man blir stressad av de!

vi hade utvecklingsamtal igår och de gick bra. alla lärarna hade sagt att jag var jätte duktig och att jag skulle fortsätta på samma sätt. men jag måste börja tro på mig själv och inse att jag faktiskt kan!

snart kommer helen hit, jag ska färga hennes utväxt. sen ska jag lämna tillbaka ett paket, ner i stan och köpa det jag inte hann igår och sen ska jag hem till jenny å passa zion en stund medan hon städar.

sen kommer min älskling hem. idag ska jag göra han fin i håret, kan verkligen behövas. han tycker de e skit drygt å få slingor å klippa sig men nu va de för längesen. han ser ut som ett troll.. sen blir de nog fredagsmys!


fan vad jag känner mig glad idag :)


Lillplutten. bara några dagar gammal



å just de. jag ska bli fadder åt zion. ska stå framme i kyrkan och läsa en dikt... aaaa fan fick reda på de igår. jag döööör! hatar verkligen och stå framför folk å prata.. måste öva som fan så jag inte stammar ihjäl mig!!
sofie ska bara hälla upp vatten i den skålen. lyckosten!
1 kommentarer
Postat av: madde

Bästa frisören ever!!:D

2010-04-30 @ 12:14:31
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0