Fredag!

haha nu ska inte detta " fredag" stå kvar lika länge som sist..

jag å älskling har storstädat hela lägenheten nu, eller vi e snart klara.. skönt å lägga sig i en nybäddat säng å titta på en skräckfilm sen.

jag har haft kunder hela dagen på praktiken idag. alla har varit jätte nöjda och de har kännts så himla bra!

i moegon bitti bär de av till farmor med lida och jenny. jag ska sliga å färga hennes hår sen ska vi ner och shoppa kläder till famsan! hoppas på att jag hittar nått fint till i morgon oxå.

För i morgon ska vi på födelsedagsfest hos susanne i lund.. sen blir de utgång.. känner på mig att de kommer bli sjukt kul :)

nu ska jag gå en runda med iza...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0