I´m back!

Återskapade min gamla blogg, rätt kul å läsa gamla inlägg :)
Nu ska jag verkligen försöka uppdatera mig oftare. Fick lite klagomål av mina vänner i fredags. ja man blir ju irriterad när man går in på en blogg dag efter dag och alltid ser samma rubrik.. så sorry!

Håller på för fullt att planera inför vår visning som vi ska ha den 21a maj. vi ska fixa 2 modeller, en kvinnlig artist och en london fashion modell ( en trendig frisyr). Min artist är Amy Winehouse som Paulina ska vara och till london fashion ska jag ha kusin susanne. Det kommer bli riktigt kul men samtidig så jävla nervöst!

I morgon efter skolan ska jag köpa löhår sen ska jag hem till paulina och öva på uppsättngen. hoppas det kommer gå som jag har tänkt!


Amy Winehouse

 
Söta Paulina <3



Susanne kusin <3



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0