Otursdag!!

dagen började rätt bra, kom till skolan men gick ganska snabbt igen för att åka in till stan å kolla grejer till visningen. hittde bara ett hårband som jag inte vet om jag kommer använda men men. de va skönt å va i från skolan ett tag å bara kolla i affärer med mina underbara klasskompisar.

sen fick vi åka tillbaka och jag har stått i receptionen idag vilket innebär att jag måste vara kvar tills alla är klar med sina kunder så jag kan räkna kassan.. blääää. skulle vara på middag hos tobbes mamma kl. 5 men kom inte ifrån skolan för än kvart i. åkte till centralen och såg att där stod en buss. kutade fram men näääää han bara stänger dörrarna och kör idioten!!! skulle gå en buss om 5 min igen meeen näää 3 bussar i rad kom inte så jag var inte hemma för än kl.6.. åhh låter kanske inte så jobbigt men de e störigt när man bara vill hem och har brottom till och med...

jaja helgen var jätte ball.. hade trevligt hos susanne och skit kul på etage. ville verkligen inte hem när vi var tvugna att kuta till bussen 10 över 3. de va fan på håret vi kom med sista bussen.. hade vatt lagom drygt å vänta på morgonbussen... hade nog blivit en taxi hem i så fall.. ööööhhh de värsta var att bakom sofie och malin satt de en kille som spydde rätt ut, så jävla äckligt!!! fan de stank som fan i hela bussen, höll nästan själv på att spy av de.. vi fick ju så klart flytta fram några steg så de inte skulle rinna på fötterna..

i morgon ska jag träffa paulina å planera mer :) har kommit på lite nya saker nu..



söta farmor får slingor i håret :)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0