tjena tjena!

oj vaknade för en stund sen.. jobbit å sova bort hela kvällen, nu kommer jag inte kunna sova i natt :(

ledig på fredag.. gutt som fan!  ska färga en kompis hemma och sen ska jag bara ner å slänga i en toning på jenny på praktiken, de e många som ska till lund tydligen. det e väl ända staden som firar valborg tror jag.. hade vatt trevligt och åka in en runda.

det blir ju upp tidigt på lördag för då e det dax för Zions dop. ska fixa jenny och johans hår på förmiddagen oxå så då får man ju se till att va pigg.

längtar till måndag! då e de EGEN HÅRVÅRD. äntligen, hatar min utväxt, de e ju så man spyr! ska bli ännu ljusare. en kall fin blond färg har jag tänkt. sen vill jag klippa mitt hår. har sparat å sparat nu men de växer ju aldrig.. denna längden e fruktansvärd.. får se va de blir av de :)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0