Dax att börja skriva igen!?

Idag är jag ledig. helt underbart! har till och med tid att sitta vid datorn :)

jenny, johan och zion var precis här och hälsade på. klippte jenny och mös med zion. han har blivigt jätte stor nu sötisen!

igår var jag hemma hos paulina. hon bjöd på mat, bakad potatis och en jätte god röra.. mummsigt! sen kollade vi på film, Mamma mia. har aldrig sett den innan men den var jätte bra!

i dag blir de nog film kväll med tjejerna tror jag och i morgon ska jag upp till Höör. det är ju höörs marknad och så får man passa på att hälsa på pappsen bla. sen är de jobb på söndag som gäller..

annars då.. jo snart börjar skolan igen. har haft en helt underbar sommar.. jobbat, umgåts med finaste vännerna och festat en hel del... fööör mycke :/








1 kommentarer
Postat av: madde

ja de va på tiden att du skrev ett inlägg :) ses i höör sen!!puss

2010-08-14 @ 08:45:50
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0