Kräftskiva

Alla ska tydligen på kräftskiva idag, åhh jag som älskar kräftor. :( :(
Körde Tobbe och Åge till smith innan. Dom ska oxå på kräftskiva.


Många gamlingar som är ledsna för att det är min sista natt i natt. Tror jag passar ganska bra med att jobba inom vården för jag bryr mig verkligen om dom gamla.  


I morgon ska vi in till malmö alla fall. Jag vill kolla på Lars winnerbäck. Får se om tobbe oxå vill.


har prcis kollat på Remember me. den var bra, jätte sorglig :(




Ha en bra Lördag kväll allesammans :) pusssss




2 kommentarer
Postat av: madde

STACKARS dej som inte får kräftor :(



oj, alla ska verkligen till malmö imon o se lars winnerbäck :o....



2010-08-21 @ 23:41:53
URL: http://metrobloggen.se/madeleines
Postat av: sofie

Ja du passar verkligen med dom gamla <3 Så sjukt duktig e du <3 puss

2010-08-24 @ 19:20:35
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0