Ledig!

sov till 20 över 11 idag, måste vara för att jag vänt på dygnet. brukar aldrig kunna sova så länge.

nu käkar jag frukost, mannagryns gröt med sylt och mölk och kaffe till de.

när jag är ledig blir jag så seg! fastnar alltid framför datorn, speciellt om jag inte har nått planerat. men idag har vi tvätte tid och sen ska jag förlja med sofie och hanlda kl. 3 inga roliga saker men man blir alla fall tvungen att asa sig in i duchen.. i kväll kommer nettan och ska klippa sig!

på måndag börjar ju skolan och denna terminen kommer jag att vara på praktiken varje torsdag! STUDIO EXTREME i trelleborg, så boka gärna tider hos mig för halva priset ;) 0410-10101 eller på min mobil 0738-447181.
behöver verkligen så mycke kunder som möjligt denna terminen för sen börjar jag jobba!


fan vad jag önskar jag hade 10 000 kr att shoppa för just nu!!!






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0