Måndag!

Så nu väntar jag bara på att tobbe ska komma hem, maten är klar. Har lagat Thai gryta.. skit god! Jag e så himla hungrig!!!

Första dagen i skolan idag. blev inte så länge. mest information å sånt. Kommer bli långa dagar denna terminen. På måndagar går vi från 2 - 21 och dom andra dagarna 10 - 18. Nu har vi flyttat in till en ny salong som ligger brevid vår gamla. Det känns bra. Helt nytt och fräsht.

I morgon har vi egen hårvård. Jag som precis färgat min utväxt, typiskt! Men i morgon ska jag bli mörkare, ska göra massa bruna slingor i olika nyanser och sen ska jag beställa hår till hårförlängning. Hoppas det blir bra!

Igår var jag och Tobbe inne en sväng på malmö festivalen och käkade langos. Lika gott som vanligt. Måste äta det en gång till denna veckan minst.. hehe

1 kommentarer
Postat av: madde

HAHA har ni FITTAT in till en salong?? asg :D

fan va drygt med såna dagar:/

2010-08-23 @ 17:44:32
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0