Modeller?

Kollar fångarna på fortet och käkar massa godis... har ju 1 kg lösgodis kvar, inte bra!

Var en dryg dag i skolan. Tränade kort fest frisyr på docka. Jag suger på de, kände mig helt värdelös idag. Men vem fan vill kunna sånna tant frisyrer. Jag vill lära mig coola frisyrer som man kan ha använding för..
Imorgon ska vi ta kunder alla fall. Ska bli mycke roligare!

Behöver en massa modeller:
Brölloppsuppsättning och festuppsättning långt hår
fest friryr på kort hår
skäggklipp
kort kreativ klipp
långt kreativt klipp
gradering/ page klipp
mode herr klipp
klassisk herr klipp

Så om ni vill ställa upp så hör av er. Det är så klart gratis ;)


3 kommentarer
Postat av: Anna

Du kan alltid använda mig Emmeli :)

2010-08-31 @ 00:09:04
Postat av: Paulina

haha... ja sjukt mycket godis... gott! :)

Ställer gärna upp. men kan nog bara på den första... bröllop/festuppsättning... för jag vill inte klippa mig :S hihi.

2010-08-31 @ 08:06:43
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: madde

ja kan nog ställa upp på nåt:)

2010-09-01 @ 18:10:41
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0