öööhhh...

usch vilken tråkig dag! är så uttråkad. vill bara göra nått kul. ska nog snart gå hem till sofie och simon å spela spel eller nått! hatar verkligen när man har tvätte dag och måste sitta hemma hela dagen... ööhhhh

i morgon ska jag och mamma köra till farmor och hälsa på. måste hämta mina saxar hos henne som hon råkade få med sig hem efter att vi var i höör.

sen ska jag hem till sofie, vi ska laga mat till våra killar. skaldjurs soppa. världens godaste!


har beställt kläder på nelly, sånt man gör när man blir uttråkad!




2 kommentarer
Postat av: Paulina

Men snäckan.. du kan alltid ringa mig när du har tråkigt! vi har ju så nära till varandra dessutom :)

Ser att du ska bärja praktisera igen :) Då får jag boka tid hos dig snart!!!

2010-08-19 @ 08:17:57
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: madde

jag vill ha skaldjurssoppe receptet!!:P

2010-08-19 @ 09:03:57
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0