Palmfestivalen!

Fullspäckad vecka har de varit. Har gjort något varje dag efter skolan. Färgat håret på Paulina och Johanna, varit på malmö festivalen och praktiken igår. Nu är det palmfestivalen denna helgen... wiihhoo :)  
Efter att jag slutat igår så gick jag till istanbull där hela gänget satt på uteserveringen och väntade. Vi skulle äta där men det var så sjukt lång kö så vi gick och åt på festivalen i stället.
Sen gick vi till öltältet och drack, sjöng och dansade till Perikles.. haha. dom har man ju inte sett så många gånger :) men dom livar verkligen upp alla! Vi hade jätte kul där men gick ändå hem ganska tidigt för vissa skulle upp tidigt idag.
Men idag kör vi igen. Öltältet sen kristall. Ska snart blanda mig en god drink.. mumms


Jenny och Zion var hos mig igår på salongen och fixade håren :)





igår i öltältet



haha fy fan höll på att dööö när vi såg denna mannen


I skolan, johanna tränar frisyr på mig :)


Sofie och Simon på malmö festivalen



Jag och Paulina på malmö festivalen


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0