Sovmorgon :)

Nu blir jag snart hämtad av Johanna... Vi kör ju till skolan denna terminen, så jäkla skönt! spyr verkligen på bussen!!! Idag börjar vi kl. 2.. jätte skönt med sovmorgon faktiskt :)

Har haft en riktigt rolig helg. I lördag var vi först nere i öl tältet sen gick vi till kristall.. typ alla i trelleborg var ute. Skit rolgt!!

Igår gick jag, tobbe, paulina och jonte och åt frukost på mc donalds. det var innan jag kom på att vi skulle på kalas hos mormor så vi fick köra direkt dit där och då blev det smörgås tårta och efterrätt.. häll på att spy så mätt jag var.. men gtt va de!!
sen hade vi 4 mysdag hemma hos oss. hyrde 3 filmer och köpte typ 2 kg. lösgodis och bara låg i soffan hela dagen. riktigt härlig söndag! beställe upp pizza oxå senare på kvällen. hemkörning,, haha så pinsamt eftersom pizzerian ligger bara runt hörnet.. :)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0