Utgång!

det blev utgång i lördes till slut. vi kunde bara inte bestämma oss men vid 11 tiden kom paulina hem till mig och vi började dricka å snacka skit, bestämde oss för att gå ut och sen kom anna oxå hemn till mig... allt blev så sent bara. var inte på kristall för än kl.2 och dom stänger 3 haha men de va kul och efteråt gick vi så klart å käka natta mat. kom inte hem för äns 4... då låg en däckad tobbe i sängen på mitt täcke och det gick verkligen inte att rubba honom.

igår sov jag hela dan. så fort jag vakna försökte jag somna igen eftersom jag skulle jobba natt.. fick tvinga mig upp ur sängen kl.7 på kvällen sen körde tobbe mig... natten gick allafall snabbt! nu är det snart dax för jobb igen.. känns som man bara hinner vakna sen ska man jobba igen.. har 3 nätter kvar nu..kommer sakna gamlingaran faktiskt. fast jag ska försöka jobba varannan helg nu sista terminen. kan behövas lite extra pengar ;)



1 kommentarer
Postat av: Paulina

Vad söööt liten tofs du har!! :) :) :)

2010-08-18 @ 11:14:32
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0