Översvämning!

så nu e jag ledig några dagar.. jobbar fredag och lördag natt oxå! ganska skönt att jobba helg faktiskt. slipper göra av med pengar och så tjänar man extra. och så går det massa filmer på nätterna då. brukar köpa med mig en godis påse och bädda ner mig i fotöljen, det är mysigt :) men man har ju ett stort ansvar. det är verkligen inte alla nätter som är lugna. ibland larmar dom som galningar!

var hos mamma innan och lämnade hennes bil. hon hade haft översvämning i källaren. där hade varit över en meter med vatten. allt hade flytit omkring och var helt förstört så nu har hon fåt köra allt till tippen.. helt sjukt vad det har regnat idag. redan i morse när jag körde hem från jobbet var det översväning på gatorna, det har tydligen varit värst här i trelleborg.

nu ska jag sätta på en film och äta naturgodis, så jävla gott!
1 kommentarer
Postat av: Paulina

Åhh vad jag blev sugen på naturgodis nu!! haha.. Ska ha det som snacks nästa gång jag är sugen på nåt!! :)

2010-08-18 @ 11:13:25
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0