Hoj!

haft fullt upp som vanligt, inte haft tid med detta....

har ju haft prov varje dag i skolan nu.. det har faktiskt gått jätte bra. jätte nöjd med klippningarna på klippproven i måndags. jag e tydligen jätte bra :) hehe om man får skryta ;)

igår gjorde jag hårförlängning på tobbes mamma, fan va kul de e. blev skit snyggt! nu vill jag bara börja jobba!

om ni e sugna på att göra hårförlängning så säg bara till!
jag gör med vax hemma.

i morgon är det sista dagen i skolan innan sommarlovet. sista provet.. äntligen! avslutningsmiddag på tisdag sen bara.

i lördags satt jag, sofie, paulina och simon på vår ballkong. vi drack drinkar och lyssnade på musik. jätte mysigt!
dock blev jag så bakfull så jag låg i sängen hela söndagen och missade all sol :( så går de när man blandar en massa. har ju så mycke gott å dricka hemma nu sen vi var i tyskland.












Oj de blev många :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0