Lovley!

guuud va varmt de e redan, synd man ska vara inomhus hela dagen :( ska snart gå till mormor och lämna iza sen e de praktik som gäller. ska på medicinutbildning idag oxå så jag får deligering tills jag börjar jobba.

sååå härligt att kunna gå med shorts nu. låg en stund på stranden igår efter skolan typ 1 och en halv timme, fan va man fick färg. brände nästan mig.. tänker ligga på stranden i helgen oxå så man blir litta brun.

i morgon åker tobbe till göteborg och ska kolla på green day med grabbarna. kommer kännas konstigt att sova själv. hoppas på att någon vill komma och sova över..

jag har blivit sjuk oxå... skit tjock i halsen och förkyld. hoppas de släpper tills i morgon.. hade vatt gutt å gå ner å sätta sig på uteserveringarna och dricka en öl...


söte Zion <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0