ojojoj...

detta var på tiden..

just nu befinner jag och tobbe, iza och per ute i gislövs läge. vi passar tobbes mosters hus och hunden per.. hahah vilket namn på en hund va? en mopps e de.. fast han beter sig som en gris..han ligger här brevid nu å snarkar som faan...jätte gullig:)
värsta lyx huset e de, ligger längst ner vid havet med pool å allt! helt underbart att bo här nu när man e ledig.. 2 veckor ska vi va här. idag var faktiskt första dagen på mitt sommarlov som jag bara kunde ligga och sola och njuta av. har fan varit nått varenda dag sen jag sluta skolan.

idag var sofie simon och chippen här ute.. haha chippen e så rolig. han hoppar i poolen hela tiden sen får han panik för han hittar inte trappan. så de gäller verkligen att passa honom hela tiden. men han e grym på att simma :)

i morgon kommer nettan och sofie ut å solan med mig.. skönt att jag slipper va här själv när tobbe jobbar... vi ska bli så bruna och så ska vi färga håren på varandra. jag på nettan och sofie, och sofie ska färga mitt... sofie e faktiskt min favorit frisör när det gäller att färga. har lärt henna allt jag kan.. hehe, nä men det blir faktiskt alltid bäst när hon gör de!

på fredag är de midsommar :) längtar!! vi ska fira det här ute med massa vänner 18 st blir vi.. riktigt kul ska de bli.. ska spela brändboll, kubb, bada i poolen äta midsommar mat, sjunga snapsvisor och dricka massa gott!!!
hoppas på skit fint väder.. de får alla fall inte regna..







0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0