Härliga lördag!

nu e här såå fint hemma. har precis käkat å korkat upp en flaska vin, mums!

var uppe på onoff å köpte super mario bross till wii innan. fan va kul de e! precis som gamla super mario fast med många nya funktioner :) väntar på att tobbe ska komma upp med iza sen ska vi spela igen.. tobbe e en sån dålig förlorare, han blir skit sur hela tiden å skyller på mig när han dör.. man spelar ju tillsammans å ska igentligen hjälpa varandra men de blir lite svårt för oss ibland :)

vi var nere på video mix i går å hyrde filmer å köpte en massa godis för 300 kr.. haha fatta hur mycke godis vi ska käka denna helgen... gutt!!

känner mig som en dålig kompis, glömmer ibland att svara på sms, läser de å tänker att jag ska svara när jag får tid. jovisst de blir ju aldrig av.. förlåt!! ska verkligen skärpa mig! sen e jag väldigt dålig på att höra av mig till mina vänner oxå..sorry! 

hoppas ni får en fin fin lördag! pusss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0