hemma...

jag e hemma från skolan idag, sååå "sjuk"!

lite sur e jag för mamma och sofie är ute hos jenny och zion och solar. jag vill meee dit men har ju ingen bil och dom tycker inte det är lönt att hämta mig eftersom dom snart ska hem.. har inte träffat zion på jätte länge ju :(
men i morgon får jag träffa honom för då kommer jenny och mamma till min praktik och ska färga håren och tar med lille fisen :)

fan va nice väder det är idag.. ska sätta mig på ballkongen nu och dricka kaffe å röka en cigg :)
haha fan va fult!






tycker ni de e kul när jag lägger upp lite gamla bilder?
2 kommentarer
Postat av: Paulina

Jaa :) Alltid kul att se gamla bilder! :)

2010-05-26 @ 15:35:02
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: madde

varför har ni alltid så fint väder i trelle??? här har de inte vatt särskilt bra väder, lite sol iblan bara:( orättv ist tycker jag!!!!!!!!1

2010-05-26 @ 20:59:19
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0