I morgon smäller de!

har inte haft en minut över till att skriva i bloggen.

har fullt upp med allt fix inför vår visning i morgon.. åhhh shiiit de e verkligen i morgon. ska bli så himla kul!

känner att allt jag gjort blir jätte bra. klippte och färgade susannes hår i går på skolan, blev hela dagen men de va de värt, blev jätte snyggt enligt mig ;) sen testade jag hela frisyren och kläderna på paulina igår kväll och de satt som en smäck :)

fan va de har gått mycke pengar till detta denna månaden, och inte nog med de, var precis nere i stan med mamma och skulle köpa säkerhetsnålar och råkar få med mig ett par skor hem.. men jag ville så gärna ha dom, vita låga converse i skinn. mycke bättre än tyg. dom blir skitiga direkt och allt hår fastnar på dom när man klipper.. så jag e nöjd :)

jag och paulina åker in till skolan redan 20 över 7 i morgon bitti. kommer bli en lång dag. sista visningen är kl. 20.30 sen blir de så klart utgång efteråt :) då ska vi fira wiihhoo!!!

lägger i bilder sen :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0