Modell?

väldigt sent ute men om det är någon som vill klippa sig gratis i morgon på skolan så är det bara att komma. har extra klippdag i morgon.

och jag kommer att vara på studio extreme min praktik på fredag och även i sommar när jag är ledig från mitt andra jobb så ni vet! många som frågat hur jag ska göra nu när jag snart har sommar lov men vill ju så klart inte förlora mina kunder. ring på min mobil om ni vill boka tid. 0738447181 ;)

behöver fortfarande nån som vill förändra sig, färg och klipp den 8e juni????????????????????????????
kanske ni känner någon som vill?



1 kommentarer
Postat av: madde

fan jag hade gärna ställt upp om jag haft pengar till tåg men vi e fattiga som vanligt:( hoppas du hittar nån:D krammizz

2010-06-01 @ 08:21:32
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0