Pluggar

usch det västa jag vet e fan å plugga. ska inte klaga för vi har typ ingen teori alls i skolan. men ett stort teoriprov i slutet av varje termin och det har vi nu på fredag. brukar vara ute i bättre tid men det är inte lönt. man kan bara få godkänt och dom andra gångerna har jag bara haft 7 fel av ca 300 frågor men bara fått godkänt. så de får bli som det blir denna gången.

i morgon har vi ett mini cert prov på klassisk herr, när man klipper det snaggat med sax över kam. ska ha min kära pappa som modell :) kommer nog gå bra!

längat tills på lördag för då ska vi tura till tyskland. ladda hem inför sommaren ;) blir ett gäng på 12- 13 pers. kommer nog bli ball. om det är någon som är sugen på att hänga med så säg bara till.

i juni någon gång så behöver jag en modell som jag ska göra om helt, både klipp och färg. så om någon känner för en omvandling så hör gärna av er å säg vad ni kan tänka er :)


hittade en gammal bild. från min ballkong i höör "saknar" 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0