Tjohejsan..

är hos snuffan och simon och hälsar på. sofie har varit barnvakt åt zion och då var jag bara tvungen att komma å busa med lillebror :) han har blivigt så stor nu, skrattar hela tiden, vad man än gör.. hehe.. sen skulle jag klippa simon oxå så de har jag gjort.

som ni ser har jag försökt ändra min blogg.. gick åt skogen, fattar fan inte hur man gör, ska de va så klöddigt? jaja nu får de va så här tills någon hjälper min :(

idag har jag vatt ledig, sååå nice! vi fick ledigt för att handla saker till visningen så de har jag gjort..

i morgon e de praktik igen, kommer gå fort för jag har kunder hela dagen.

så skönt de ska bli med helg, första helgen på länge som vi inte har något planerat. så jag och älskling ska bara va hemma å städa, handla massa med godis och hyra filmer. kan behövas en sån helg ibland.


Zions dop


På zions dop


Förfesten hos Robban i lördags


Zion idag

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0