Haaaaj!

Får skukt dåligt samvete när jag ser att folk går in å kollar min blogg fats jag inte uppdaterat på år och dar!

Vet själv hur de känns att titta in på samma sketna inlägg/ bilder hela tiden!

Jaja... idag är det fredag!! wiihoo känner sånt lycko rus :) Vet  inte varför, kanske för att jag och Tobbe delat en flaska rose och lyssnat på bra musik.. haha.


För mig e de allafall inte helg. Jobbar på smyge hemmet i morgon 7-22 med ett par timmars rast.. Ska antagligen jobba söndag oxå sen på måndag är det vanlig jobbvecka som gäller på salongen! Tur jag älskar mitt jobb! Annars hade jag aldrig pallat jobba så mycket!

På måndag har jag underbara kunder. Först Maddo kl. 10 sen kommer Tobbes mormor.. blir en hel dag med klippningar och färgningar. Ska oxå ha en söt praktikant på måndag. Hon verkar jätte gullig. Ska bli så kul!

Idag har vi haft skit kul på salongen. Fick våra saker för att ta hål i öronen. Har ju såklart gått en kurs för detta och der är verkligen jätte kul. Jag tog ett hål till på Nermina idag och hon tog ett på Hanna.. Blev fin fint!  
Tycker det är skit snyggt igen med massa hål i öronen. Har inte haft i mina galma på jätte länge men har nu satt i alla igen and I LOVE IT!!!

Annars rullar allt på som vanligt............... :)



Pussssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!
3 kommentarer
Postat av: Sofie

KUUUUUUUUUUUUUUUL att du börjat skriva igen wihoo =) PUSS

2011-04-08 @ 21:39:53
URL: http://snoffan.blogg.se/
Postat av: Paulina

Yeeeeeiii Emlan IS BACK!!! :))

2011-04-08 @ 23:28:05
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: madde

gött att du börjat skriva igen emlan:) min blogg e helt konstig, jag kan inte sdkriva i den el nåt:( får skicka frisyrbilder till dej på mobilen istället:) pösssss

2011-04-11 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0