Trötta ut mig!

Nu har jag sån jävla huvudverk igen.. Fattar inte varför!! Måste till apoteket i morgon å köpa migräntabletter.

Har varit i stan en ruda efter jobb med Paulina. Vi letade kläder till helgen. Hittade ett par fina höga svarta shorts men inget att ha till :( men har säkert nått här hemma hoppas jag!

Asså min sambo är ett geni. Han tvättade sina mörka jeans med all vit tvätt!!?? Fast jag har sagt till honom 100 gånger att man inte kan blanda nått annat med vitt.. Åhhh så trött man blir. Han tänkte på miljön sa han.. tyckte det var onödigt att köra en maskin med ett par jeans.. Men nu förstördes mina kläder. Min vita adidas tröja oxå :(

I morgon ska jag och Sofie gå på bio. Mysigt! Ska se den nya , ja vad den nu heter. Har alla fall premier i morgon!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0